Sikap wanita yang Disukai oleh Lelaki

1.       bersikap keibuan
·         Setiap  wanita ada potensi keibuan dalam diri masing-masing.

2.       Keanak-anakan.
·         Misalnya, kemanjaan wanita yang membangkitkan naluri kebapaan dan kelakian lelaki. Wanita ceria membuat lelaki lebih ingin menjagai.

3.       Penuh pengertian
·         Sikap pengertian wanita membuat lelaki berasa dihargai dan diterima seadanya.

4.       Menghargai
·         Wanita yang menghargai lelaki adalah wanita idaman lelaki. Penghargaan dari wanita membuat lelaki berasa bangga.

5.       Menjaga penampilan
·         Lelaki menyukai wanita yang pandai menjaga penampilannya agar sentiasa kelihatan cantik, bersih, kemas dan menarik. Penampilan yang baik menunjukkan wanita tersebut menghargai dirinya.

6.       Menghormati diri sendiri
·         Lelaki suka dengan wanita yang menghormati dirinya sendiri  sebagai seorang wanita, bersikap sopan dan mempunyai etika. Wanita yang menghormati dirinya sendiri mempunyai keyakinan dan tahu apa yang baik dan buruk diperlakukan oleh seorang lelaki terhadap dirinya.

7.       Simpati dan prihatin
·         Kebaikan yang wajar dan spontan mencerminkan hati yang mulia. Ada kecantikan dalaman pada dirinya yang memancar keluar dengan indah dan mempesona.



8.       Pandai berbual
·         Lelaki tertarik dengan wanita yang pandai berkomunikasi dan boleh diajak berbual. Walaupun topik perbualan yang disukai lelaki berbeza dengan topik kegemaran wanita, wanita tersebut dapat mengimbanginya. Dia bukan sekadar teman berbual yang pasif, tetapi dapat memberi respons dan pendapat yang baik.

9.       Pandai bergaul dan menyesuaikan diri
·         Wanita yang pandai bergaul dan menyesuaikan diri mempunyai nilai lebih di mata lelaki. Wanita tersebut tahu menghadapi orang yang lebih tua dan cara berhadapan dengan orang yang lebih muda. Dia mudah diajak ke mana saja dan tidak kekok sama ada di bandar atau di kampung.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih akan komen anda!!!^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...